You're invited… To the highest level of Amsterdam

Rembrandt Tower Boardroom sluit als luxe vergaderlocatie PER 19 DECEMBER 2017

AMSTERDAM, 22 augustus 2017 – De meest luxueuze vergaderlocatie van Nederland, de Rembrandt Tower Boardroom op 150 meter hoogte in Amsterdam, sluit eind dit jaar als vergaderlocatie.

Directeur Alexandra Hutter: “Ik ben in 2003 begonnen met een droom: ultieme gastvrijheid bieden aan de top van het bedrijfsleven. Meer dan 2000 bedrijven hebben hier hun toekomstvisies vastgelegd, fusies besproken of jubilea gevierd. Al mijn ideeën over hospitality heb ik kunnen uitvoeren. Net als in het bedrijfsleven is het soms tijd om van windrichting te veranderen. Voor mij is dat moment gekomen.”

De Rembrandt Tower Boardroom werd behalve als vergaderlocatie ook bekend door het evenement Hemels Rembrandt, waarbij de kunst van Rembrandt en verfijnd eten centraal stonden.

De Boardroom blijft tot 19 december open voor vergaderingen en bedrijfsevenementen. Hutter: “We zullen tot op de laatste dag het bedrijfsleven met alle egards bedienen.”

Het Rembrandtje, de chocolademuntjes die Hutter ontwikkelde naar recept van oudhollandse specerijen, gaat zij verder uitbreiden.

Hutter wil daarnaast opnieuw haar vleugels uitslaan. “Ik heb ideeën te over, maar ik ga eerst eens lekker op een berg zitten die hoger is dan de Rembrandt Tower Boardroom om nieuwe inspiratie op te doen.”

NOOT VOOR DE REDACTIE, NIET VOOR PUBLICATIE
Voor meer informatie: Hello@atelier-odette.com, Karin, 06—30396239. Rembrandt Tower Boardroom: 020-5618080. Amstelplein 1, 1096 HA Amsterdam.